Tuesday, July 26, 2011

Troll kitty




I love my new little Troll Man "Stanley".  He's about 11" tall and reads a daily Chinese newspaper.  His kitty, Muschi just totally loves him and if you look close there's even a little Frog trying to get in the picture. 

Not sure what else I will do to embellish him, but for now, he will sit next to me in my studio. ;-)

12 comments:

Tinki said...

Du machst wirklich die tollsten Trolle, die ich kenne. Ich bewundere nach wie vor Deine wundervollen Puppen!
Liebe Grüße Tinki

UteV said...

Danke Tinki, Das ist, was passiert, wenn man die Puppen zu genießen. ;-)

Stormyweather Banks said...

I love everything you do.

UteV said...

Thanks Stormy! ;-)

Countryzicke said...

Ich liebe diesen Troll. Er ist einfach perfekt, und mit Kitty und der Zeitung einfach alles zum verlieben. Wenn er dir irgendwann mal zu nervig wird kannst du ihn zu mir schicken ;D
lg.
Marion /Countryzicke

Mother Goose said...

I love this guy! He is perfect. \
I was just talking about "real" dolls with a friend and you made this! Great. i lvoe coming in here to see what you make.

Gesche said...

Hallo Ute,

ja, klasse! Die Katze, die ihm um die Beine streicht und seine unter den Arm geklemmte Zeitung machen das Ganze perfekt!

Liebe Grüße
Gesche

duendes said...

Hello my dear,
it is fantastic!!
hugs.

atarashi said...

Hallo Ute,

der sieht richtig lebendig aus mit der kleinen Katze, die sich an seinem Bein reibt und der Zeitung unter dem Arm. Ich glaube, der würde gut in mein Badezimmer passen.

Liebe Grüße
Gesche

Hanni said...

Also Muschi ist ja wirklich suess, passt so richtig zu ihm. Ganz toll!

Tami @ Lemon Tree Tales said...

He's looking fantastic Ute!

Fran said...

ROFL!! He is way to much. hehehe! Love him and his cat and his ???? hehehehe! You out did yourself on Troll Kitty.
Hugs
Fran